お問い合わせ

For overseas customers, please see the bottom.

 

(半角数字)ハイフン(-)なしで入力

個人情報の取り扱いについて

ご入力いただくメールアドレスの誤りやメール受信拒否設定等により、当ショップからの返信メールをお受け取りいただけない場合がございます。あらかじめ「@u-treasure.jp」からのメールを受け取れるように設定をお願いいたします。
お問合せ後、確認メール(自動配信)が届かない場合は、お手数ですが、メールアドレスおよびメール受信設定をご確認の上、再度送信していただくか、メール(customer@u-treasure.jp)またはお電話(03-5731-7846)でご連絡くださいますようお願いいたします。

※「@qq.com」をご使用の場合、弊社からのメールを受信できない可能性があります。別ドメインのメールアドレスをご利用ください。
※ Using "@qq.com" emails may result in failure to receive emails from us. Please kindly consider registering another email address other than "@qq.com".
※请勿使用@qq.com信箱,以避免无法收到相关回复讯息

現在想定を大きく上回る大変多くのお申込み・お問合わせをいただいており、
ご返答に数日のお日にちをいただいております。
スタッフ一同総力を上げて出来る限り早めの返答に努めてまいりますので、
何卒、ご容赦いただけますようお願い申し上げます。

 

 

Thank you for visiting our website.
We welcome overseas customers and are happy to answer in English or Chinese.
If you are planning to visit one of our shops in Japan, please let us know which date and area you would like to visit: we will be happy to arrange an appointment with an English or Chinese speaker as much as possible.

Moreover, we are happy to ship internationally.
Pokémon, EVANGELION, STAR WARS and Yume 100 products are available for international shipping (shipping of Pokémon products are limited for Hong Kong, Taiwan, Singapore and Thailand only). Please note that fees related to shipping, such as shipping fees, customs duties and other taxes, must be paid by the customer.
If you wish to purchase our product(s), please answer the following questions to forward the discussion. We will be happy to explain further about the cost, payment, shipping and so forth.

1) Product URL of the interesting item
2) Ring size in Japanese standard measurement (for ring orders)
3) Character mark, engraving and/or gemstones for your item (if possible to add)
4) Any inquiries and/or requests.